12 Şubat 2014 Çarşamba

Fındıkkıran

Baleyi çok severim, balerinlere de hayranımdır. Bu konudaki bilgim Anna Pavlova'dan öteye geçmese de balerinlerin  yaz günü uçuşan karahindiba tüyleri gibi süzülüşleri benim pek hoşuma gider. ( cümleye gelll hanım, betimlemeye gellll)
Neyse efendim bu kadar girizgah  yeter. Aslında lafı bağlamaya çalıştığım yer ben güzeller güzeli bir balerin yaptım. Flickrde gezerken dehşetengiz güzel şeylere denk geldim. Neden yapmayayım ki dedim ve yaptım. Bulduğum şablon bu, aldığım adres de  burası.  Benim balerinam da hemen altında.


Balerinim ince keçeden kesilip dikildi. Boncuk elyafla dolduruldu. Gözleri cam boncuktan, eteği ise nikah şekerinden. Olanaksızlık insanı yaratıcı yapar. Orjinalinin aksine ben saçlarını keçeden kesmedim, yün keçeden yapmayı tercih ettim. Yaptım oldu ki..Çok da iyi oldu.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Blog Template by BloggerCandy.com